3kedili2bebekli kolge Aptamil pregomin, evolvia rp1, neocate bunlar benim denediklerim en çok neocate ve evolvia beğendiler
Bebiskoluanne04 kolge çocuk doktoru da rapor yazıyo ücretsiz bi şekilde devamlı alabilirsin ya da alerji doktoru farketmez .
Bebiskoluanne04 kolge istersen aptamil iki kutu yollayım bana fazla geliyor ziyan olmasından korkuyorum. Denersin beğenirsen aptamil için rapor çıkartırırsın
Mnktrtaaa kolge eczanelerde bazen bulunuyor bazen özel sipariş getirtiyolar ama denedikten sonra alerji uzmanı rapor çıkarıyor diye biliyorum çünkü pahalı mamalar
Ardenaden Cocuk dr rapor çıkartıyor tadi en iyi olan nestle ile evolvia bn hepsini denedm evolvia iciyir iyi kotu uyumadn.dr numune veriyir zaten denemek icin elinde varsa