tostosata Oğlum 30 aylık 3 hafyadır cişini tuvalete yapıyor. Kakasını iç çamaşırına yapardı. 5 gündür tutuyor artık yapmıyor. Kakası yumuşasın diye duphalac verdim hala tutuyor yapmadım. Nasıl bir cümle kurayım, oyun haline getireyim de yapsı. Fikriniz var mı
ArdeninAnnesi3322 tostosata 27 aylık benim Oğlum da ilk üç gün kakasını tuttu, 4.gun artık Kabız olmuştu çünkü normalde günde iki kere yapar, duphalac icirdim tutamadi yaptı tuvalete, yaparken cırt cirtli kaka kitabı var onunla Oynadık öyle yaptı
biranneikievlat tostosata Lazımlıkla tuvalet eğitimine başlamıştık bi kaç kez oğlum kakasını iç çamaşırına yapınca oğlum biz kakanı buraya döküp sifonu çekince kakan kakalar parkına gidiyor biliyor musun haydi onu kakalar parkına gönderip el sallayalım diyordum. İşe yaramıştı çok şükür. Çocuklar kakalarını bedeninin bir parçası sanıp ondan kopmak istemiyorlarmış bir yerde okumuştum. 🤷🏽♀️
Mery35 tostosata aynı sorunun yaşıyoruz bizde iki haftayı geçti günde iki kere kaka yapan çocuk dört beş günde bir yapmaya başladı o da zorla ağlaya ağlaya kabız oldu beş gündür yapmıyor yine sabah sağlık ocağına götürdüm fitil ve duphalac verdi ama fitili de atamadık kendini sıktı geri çıktı akşam lavman yaptık ondan sonra yapti kakasını ama ne kadar devam etcek böyle bilmiyorum 🤦
gamzes-26 Bizde de aynı durum vardı sticker yapıştırıyoruz yaptığında kabız oldu bezi ilk bıraktığında korktu duphalac ve dulcosoft verdim yapa yapa alışmaya başladı eskisi kadar çok tutmuyor
tostosata gamzes-26 evet sanırım kansızlıktan korktu oturmuyor klozete ayakta yapıyordu kakasını üstüne. Şimdi hiç oturmuyor. Sticer falan almadım ya ne bilim gereksiz diye düşünmüştüm ama almalıyım sanırım
gamzes-26 gamzes-26 5 gün hala tutuyorsa yapma süreci zor olabilir lavman gerekebilir 4. Gunde benim kiz bagıra çağıra zor yaptı çok ağladı ondan çok benim canım yandı inşallah zorlanmazsınız 🙏🙏
tostosata ArdeninAnnesi3322 duphalac vereli çok oldu uyuyor şu an. Kaç dakika sonra yaptı hatırlıyor musunuz hala tutuyo ısrarla çünkü 😔😔😔
ArdeninAnnesi3322 tostosata sabah verdim öğlen yaptı, en olmadi fitil yapsanız tek seferlik ? O anında yaptirir
tostosata biranneikievlat ay bayıldım kakalar parkı🤗 bende böyle söyleyeyim umarım işr yarar o yapmadıkça benm karnım ağrıyor sanki
ArdeninAnnesi3322 tostosata günlerdir yapmadığı için kabız olmuştur, çok zorlanır yaparken, makat çatlağı oluşabilir, o yüzden fitil yapmanızda fayda var, lavman da olabilir ama fitil daha kolay bence, her zaman yapmayacağınız için alismaz
biranneikievlat tostosata İnşaAllah işe yarar, dimi bende oğlumun kakasını tutup yapmadığı dönem aynı hissiyata sahiptim 😕
tostosata ArdeninAnnesi3322 ay az önce ağlaya ağlaya yaptı kanama falan yok. Ama kakasını gördü tedirgin oldu umarım korkmaz ya kakasına çok uzun uzadıya baktı korkulu korkulu😔 kucağıma aldım alaturka tuvalette ay önüme düştü tam şansına
Tgcycl tostosata bizde 15.gündeyiz kakasını hep altına yapıyor oda 3 4 günde bir çişi hallettik ama kaka asla yapmak istemiyor sizin düzeldi mi ne durumdasınız acaba üzülüyorum 😔
tostosata Tgcycl hayıt yaramadı hala tutuyor yarın doktora gideceğiz çok üzgünüm ağlamak üzereyim o derece
Tgcycl tostosata bizimde öyle malesef gerçekten ne yapsam olmadı 1 ay olacak nerdeyse hala tutuyor ve en sın artk sıkışıp altına yapıyor bende yapsında nere yaparsa yapsın diyorum ☹️ doktora gittiniz mi ?