Meloakar Bugün iç çamaşırımda pembe leke gördüm son adet tarihim 17 Mayıs o tarihlerde olmayı bekliyordum sonra ped taktım sabahtan beri az bir şey kanama var yerleşme kanaması olabilir mi
selimhankerem Meloakar benim iki gebeliğimdede adet günümde lekelenmeler başlar ilk 4 hafta boyunca benim ikisinde de öyle olmuştu.
kahvekokusuu Meloakar benim regl gününden 5 gün önce başlamıştı yerleşme kanaması regl günümde de evde test yapıp çift çizgiyi görmüştüm
Htcpkrrrr01 Gecikince belli olur şuan erken bence ben yerleşme kanamasını adetim 15 20 gün geçtikten sonra görmüştüm ama her bünye farklılık gösterebilir tabi
Meloakar Htcpkrrrr01 evet dediğiniz gibi bazılarında öncesinde bazılarında sonrasında ilk gebeliğimde yerleşme kanaması yaşamamıştım ama şimdi böyle görünce acaba mı diye düşünüyorum ne zaman yapsam testte çıkar acaba
Bugleminannesi28 Meloakar erken gebelik testiyle çıkar. Ben kızımı normal gebelik testiyle adetime 10 gün kaka kopkoyu çift çizgiyle öğrenmiştim
Htcpkrrrr01 Meloakar deneyin madem heyecanlısınız istiyorsanız umarım hayırlı bi şekilde gelir bebeğiniz 🙏🏻😊 erken gebelik testi alın ama