Kzk aynı bu sebepten annem beni doktora götürmüş acaba sakatmıyım diye 😁
bebekler tam yürümeye antreman yaptıkları bu dönem şevk ve heyecandan parmak ucunda hareket ederler ikiz kızlarım var onlarda öyleydi şimdi 1,5 yaşındalar hala heyecanlanıp sevimli gözükmek istediklerinde parmak ucunda yürürler telaşlanmayın
güle güle büyütün yavrunuzu 🙏🏻