SweetMom__ afiyet şifa olsun, kabak ve muz yedikten sonra, kakasının içinde siyah iplik gibi şeyler görürsen korkma, ben ilk bebeğim de gördüğümde bayağı korkmuştum bu ne diye 😂 lifli gıdalarda olması normalmiş. Yeni ek gıdaya geçtiğin için sana da söyleyeyim dedim 😄