Kızlar 1 buçuk aylık bebeğim var 3 yaşındaki kızım beni çok bunaltıyor ve ben artık tahammül edemiyorum sürekli aniden kızıp bağırıyorum bide lohusa depresyonu var psikiyatristte gitsem bana ilaç verir mi emziren anneler aranızda kullanan var mı daha önce psikoloğa gitmiştim ama faydası olmadı şimdi bunu denemek istiyorum çocuklarıma daha sağlıklı bağırmadan iyi bir anne olmak istiyorum sürekli sinirli suratı asık biri olmak istemiyorum