Sma kullandim ilk hastanede onu kullandirdiklari icin ama sonra kilo alsin diye doktor hipp onerdi ama fiyati cok ucuk kg basina . Kabizlik sorunu icin arkadasim bebelac onerdi fiyati hipp e gore daha uygun geldi icerigi hemen hemen ayni fiyat sadece marka degerinden mi bu sekil yoksa 😅 icerigini iyice arastiran var mi ?