Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 3 aylık kakasında kan gördüm ve dünden itibaren diyete başladım bu kanın geçmesi ne kadar sürer . Takip ettiğim kadarıyla hem süt ürünü hem yumurtaya var . Yumurta yediğim zaman yüzü hemen kızarıyor. Dün tavuk yemiştim bugün yine kan vardı kakasında acaba tavuğa da mı var yoksa diyete yeni başladığım için o kanın gitmesi bi süre sonra mı oluyor? Deneyimli olanlar varsa yardımcı olabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim