D_deniz ben 9 aylıkken siveno kullanıyordum ama çok küçük çok bereketsiz. Watsonsa gitmiştim güneş kremi almaya sebamed alacaktım ama i satış danışmanı hem niveayı önerdi sebamedin içeriği yıllardır aynı hiç yenilenmiyor ama nivea hep kendini yeniliyor içerikleri yeniliyor dedi bende niveanın çocuk için olanını aldım beyaz şişe turuncu kapak 19 aylığız