Kızlar benım bebegım anne sutu alıyor sagıp verıyorum ıcıyo ama kılo alamıyo 3. Ayından berı
Doktorada goturdum bazen bebeklerın kılo alımı durabılır dedı
Suan 4 bucuk aylık bır ay sonra yavasyan ek gıdaya gececegız
Boyle kılo alımı az zayıf bebegı olup ek gıdadan sonra toparlayan annelerımız var mı aramızda