Ardenaden oncelikle islak mendili biraktim ilk olarak. Bebek pamuklarini kayantilmis soğumus su ile islatip kullaniyirum. Doktorumun verdigi krem de trosyd diye bi krem. Bizde nerdeyse 1 haftsda tamamen iyilestirdi her bebek bir degil bizdeki soyulma gibi pişikdi. Gunde 4 kere nohut tsnesi kadar sürdüm. Bi alt degistirme de surdum bi surmedim seklinde kullandim her sltini actigimda hafifce ufleyerek havalanmasini sagladim biraz o sekilde 1 haftada tamamen iyilesti. İyilestiginden beri bisik onleyici krem kullaniyorum bi kere suruo bi kere surmeyerek devam ederiuirjm