Bebeğim 4 gün sonra 2 yaşına girecek.
Ben bugün ilk defa tuvalet eğitimi için bezini çıkarıp tuvalete götürdüm (tuvaletimiz klozet değil, alaturka) bir iki kez diz çökmek dışında asla çökmedi. Peçeteyle hortumla fırçayla oynamaya başladı yaklışık 4-5 dk durduk tuvalette ama yok çiş ne demek kaka bile ne demek tam olarak bilmiyor sonra tuvaletten çıkardım ve bezini bağladım tv deki qc eğitimi şarkılarında hep klozet var o yüzden çok anlamadığını düşünüyorum lazımlığı pek tavsiye etmiyorlar başka bi wc de lazımlığını arar diye sanırım zorlu bu süreç tam anlamıyla ne yapacağımı bilmiyorum