Ahsen1-
Öyle bir şey yok kanka babana güvenmiyorsan kart gelince hiç teslim alma direk geri yolla.
Evet baban kullanıp düzenli öderse sıkıntı yok.
Baban kullandı diyelim ödemedi 3 4 5 ay sizi de rahatsız edicek banka..

Baban kadar bu ek karttan sen de sorunlusun yani bankanın gözünde. Babandan alamazlarsa parayı size ulaşacaklar.