tamamdedimyaa Evet, rutin kan kontrolü yapıldı aşı oldu nimenrix yememesi için normal sıcaktan dedi sevdiği şeyleri verin bol sıvı alsın dedi.
Kendi doktorumuz değildi kendi doktorumuz baska hastaneye geçti geçtiği hastane daha açılmadığı için baska doktor önerdi ona gittik pek memnun kalmadım.