dorukdemir3 Kansızmı diye kan alalım dediler ben ocean mikrofer kullanıyorum ama bana göre daha küçük ve erken 12 aylıkken alınsın diye düşünüyorum sizce yanlışmı yapıyorum
minikmucizemaak dorukdemir3 27 günlükken sarılık için 4 tüp kan alındı, 2 tüp daha alınsa hayır demezdim çünkü sağlık için. Şimdi 9. Ay da kan alınacak, evet yine yapılacak çünkü sağlık için. Neden istemiyorsunuz ?
LadyGaddar dorukdemir3 Bende az önce götürdüm şeker ölçümü yapan alet gibi bir aletle parmağına batırdı, iki damla kan aldı okadar ,hemende alette kan değeri çıktı, kolay bir işlemdi yani
6158alp dorukdemir3 9 aylıkken doktorum kan degerlerine bakalım dedi baktırdk bugnde 1 yaş kontrolune gtcem yine bakcakkar büyük ihtimal bu sizin cocugunuzun saglıgı için. Bizde isteyerek yapmıyorm cok aglıyolar cocugu tutmak zorunda kalıyorsn için gidiyor ama mcbur
dorukdemir3 LadyGaddar aa ben gene bu forumda okumuştum elinden damar yolu açılıp alındı diye öyle olduğunu bilmiyordum
Feyzosumunannesi dorukdemir3 Vermek zorunda değilsiniz. Doktorumuz 12. Ayda onerdi o şekilde kan verdik
Ozgee59 dorukdemir3 hem 9.ayda hem de 12.ayda verdik. 9.ayda b12 ve demiri baya eksik çıkmıştı takviyeleri arttırdı doktor 12.ayda düzelmişti hepsi.
livanurvealpinannesi61 dorukdemir3 genelde 9 cu ayda yapılıyor zaten. Düşük ise ona göre ilaç yazar bizim 8 aylıkken düşük çıktı bende ocean Microfer kullandım aşırı düşük çıktı. Baktırın bence.
dorukdemir3 livanurvealpinannesi61 hadi ya ben birde bu ilacı en iyisi sanıyordum tüh iptal etmiştim randevumu yeniden alayım o zaman
The_paues Bende kıyamıyorum çok ağladığı için.9.ay kontrolünde kaç tüp kan alınıyor zor oluyor mu arkadaşlar?