kahvemsadeolsun merhaba, bende bir şey sormak istiyorum. Kızım isteğe bağlı birinci sınıfa gidebiliyor. 3 yıldır anaokuluna gidiyor. Tekrar gönderirsem 4 yıl olacak. İlkokula başlarsa 69 aylık olarak başlayacak. Hazır testi yapıldı. Psikomotor, dinleme, problem çözme konularında iyi. Sadece sosyal anlamda desteğe ihtiyaç duyuyormuş. Günlerdir düşüne düşüne bir hal oldum. Birinci sınıfa mı gitmeli anaokuluna devam mı etmeli? Çok fazla anaokuluna gidildiğinde ilkokula adapte olma sorunu yaşıyormuş çocuklar. Bu yüzden birinci sınıfı düşünebilirsiniz dedi öğretmenimiz ama ben çok kararsızım sizce nasıl bir yol izlemeliyim acaba?