Kızımın doğduğunda sarılığı yüksekti şuan 1 aylık oldu doktor kontrolüne gittiğimizde kan tahlili verdi karaciğer enzimleri yüksek çıktı sarılığı da devam ediyor 24 hazirana tekrar çağırdı gebelikte grip geçirdiysem falanda olabilirmiş bu konuda beni bilgilendirir misiniz ne oluyor geçmezse nedir bu yani