sdenizada Bende kbbye gitmiştim sırf bu yüzden, doktorda elle muayene etti ve şuan birşey yok boğaz ağrısı olduğunda da şişmesi aslında iyi birşey dedi. Şimdide hem boğazım ağrıyor hemde alt dudak ve üst dudağımın içinde aft çıktı. Yine bir sağlık ocağına gideyim dedim, doktor daha da korkuttu. Baktı boğazda enfeksiyon gözükmüyor bence bir usg çektirin dedi. Zaten panik bir insanım sürekli elim oraya gidiyor, sürekli araştırıyorum. Düşündükçe daha da ağrıyor ilginç bir şekilde. Birde çok fazla kafaya takan bir yapım var, 1 hafta başım ağrıyor diye kendimi yedim doktora gittim hiç, doktor migrendendir demesine rağmen yine Mr çektirdim. Peki siz kbbye gittiniz mi hiç?