efeyamac Kızlar oğlum 4 ayliken beri kafasın arjasinda oynayan beze gibi bişey vardı gösterdim geçer demişti şuan 20 aylık geçmedi ukturosona girdi kıl kökü iltihabı varmıs antibiyotik verdi aranızda yaşayan var mı
alin0911 efeyamac benim eşim yaşıyor aynı şeyi iki kere temizletti bi kere estetik cerraha bi kere genel cerraha.yine oluyor ara ara.krem var stafine bi de bi şey daha adını unuttum.kullanıyor bazen o da alıştı artık ama dökülme yapıyor iltihap olunca
alin0911 efeyamac evet aynısı oluyor ama o daha bebiş eşim 30 yaşında :) iltihap dökülme yapıyor.dediğim gibi kesip alıyorlar 1 cm bi kesik oluyor ama iz kalıyor.çok küçük olduğu için ne yaparlar bilemedim