ayazbebek_0 biz 20 aylık oluyoruz, dediğiniz gibi bir şey yaşamadık. Sindirim problemi olabilir. Beslenmesinde değişiklik yaptınız mı? Mesela irmik, hazmı zormuş. Böyle eklemeler yapıldıysa olabilir. Tv falan görüyorsa etkilenmiş olabilir. Kuzenini kıskanması da olabilir ben kardeşimi kıskanıp hastanelik olmuşum, her şey olabilir😅 ama her çocukta olan bir şey değil demek için yazdım. Bizde olmadı çok şükür 🧿🧿
Biz diş döneminde böyle sorunlar yaşardık. Dişler tamamlandı rahat ettik. Belki sizde de öyledir