oznrrr 7 aylik kizim var sabah uyanmisti yanima aldim esim gitiginde beraber uyudun sen ne ara uyandin yere dustu pt diye kalkmam bir oldu zaten cok canim skkn 😢 kafasini biyere carpmadi ama halinin ustune dustu agladi o agladikca bende agladim bisey olurmu sizce 😢
Burkiyyy oznrrr bence bir acile gidip baktırın . Eğer kusma gözlerde kayma olmazsa sorun olmaz ama yine baktırın ne olacağı belli olmaz . Yüksekliği ne kadardı oda önemli bir de dört saat uyutma ilk iki saat çok önemli . Geçen gün benim oğlumda kapı açıkmış annemdeydim gidiş katta oturuyor çoçuklar da kapıyı açık bırakmış oda gitmiş üç merdivenden düşmüştü ama nasıl düştüğünü bilmiyorum görmedim götürdüm tomografiye koydu doktor korktu dört saat gözetim altında kaldık eve geldik şükür bir şey olmadı ama siz yine gidin içiniz rahat etsin
emilia oznrrr Üzülmeyin lütfen, eğer morarma, kusma, ishal, gözlerde kayma, huysuzluk aşırı ağlama yok ise bir problem yok demişti Bize doktorumuz. Bizim kız 22 aylık hala düşmeyi beceriyor🤭
muazinannesii oznrrr benim bebegimde 2 defa yataktan düştü sukur bişey olmadı lütfen uyurken yanınıza almayın en guvenli yer onun kendi yatagı. Gözlemleyin kusması olursa gözlerde kayma yada degişik hareketler sezerseniz acile gidin 3 saat uyumasın
Anatotales oznrrr belirti olmasa bile gidin bazen belirti vermiyor. En büyük korkum asla yanıma almıyorum çocuğu benimki kesin düşer çünkü
ekimkizi_ Oyy kıyamam kuzulara çok düşeni görüyorum buralarda inşallah biseyi yoktur Allahım onu ve tüm bebeklerimizi korusun sifalar versin🤲🏼
Musaaybar oznrrr korkmayın bizler hee ne kadar dikkat etsekde bazen olabiliyor böyle şeyler ama daha tedbirli davranın benim de oğlum düştü 5aylıktı burnu kanadı çok korktum doktora gittik film çekildi 3saat kaldık bir şey çıkmadı çok şükür ama doktorumuz en az 3-4 saat uyutma dedi sende herhangi bir anormali yoksa korkma ama tedbir amaçlı hastaneye gidebilirsin