Benim kızımda parmak ucunda yürüyor, arada dönüyor kendi etrafında ve heyecanlandığında ara ara kanat çırpar. Göz kontağı var ismine bakar. Komut alıyor çoğu zaman. Ama arada almadığı tabiki oluyor. Biz çocuk psikiyatristine gittik çocuk gelişimci gördü ve tamamen tv tablet vs kesin sosyalleştirin dedi. Çocukların olduğu ortama sokun ve onları gözlemlesin dedi. Bir rapor çıkardı orada riskli yazıyordu. Doktorda daha küçük bir şey söyleyemeyiz otizmli ya da değil diye dedi. Hızlı yazdım cümleler devrik oldu kb.