NoOne var göz teması kendi yaşına yakın bir kuzeni var ona bakarak yorumluyorlar onun etrafında birsürü insan var anneannesi dayıları teyzeleri hergün yan yanalar ,ocuklar var gördüğü o yüzden daha erken yürüdü erken konuşmaya başladı hep o yaptı seninki uapamıyo sorunu var diyolar dönene kadar kafama takmıyordum dönünce acabamı diye korktum çünkü çok çocuk görmediğim için dönüp dönmediklerini bilmiyodum internette de dönmek de belirti diyodu