Merhaba hanımlar doğumdan sonra alın ve kulak bölgemde egzama tarzında kaşıntılı ve kuru cilt yapısı oluştu benim gibi doğumdan sonra vücudunda bu şekilde kuruluk ve kaşıntı yaşayan var mı? Ben normal doğum yaptım arkadaşım sezaryen ama ikimizde de var bu arada çare bulan var mı?