beyazkrizantem Bebeğim 9 aylık olduğu günden beri benim kolumu bacağımı sarılırken ısırıyor. Ve sadexe beni ısırıyor neden acaba 🥺
emilia beyazkrizantem Ahahhh yerim seni anne demek istiyor olabilir mi? 🥰🥰 Bizimki de sinirlendiğinde öyle yapıyor
Anatotales beyazkrizantem ayyy aynı dert öpmeyi beceremediği için ısırdığını düşünüyorum. Ham ham galan diye biz de seviyorduk güldürüyorduk yapmayı bıraktık şimdi unutsun diye. Bir de eğleniyor ısırmaya çalışırken hayır deyince
beyazkrizantem emilia 😍🌺kıskançlık olur mu şimdiden kıskanma sanki benimki. Ane ane diyor bakmazsam felan hemen bir yanma bir bakiyroum isirmis kaçıyor 😅😵💫
beyazkrizantem Anatotales o ısırma oyunu işini 7aylikken yaptık bizde emerken hep ısırdı emziremedim bir süre şimdi de her yerimi ısırıyor Z😅😵💫😍
Anatotales beyazkrizantem emziremediğim için bilmiyorum elbet o kısmı ama şuan bıyun bacak kapıyor 🫣bir de heyecanla iştahla açılıyor o ağız unutmasını umuyorum