annesininkurabiyesi Garip bir soru gibi duruyor değil mi 😃 gecelik ile uyuyan kadın ve pijama ile uyuyan kadın birde ne bulduysa giydimciler 😁siz hangisisiniz ? bebekten sonra bakımınız değişti mi ? Evde giyiminize özen gösterir misiniz ? Sohbet olsun 🌸
Iremylcnkya07 annesininkurabiyesi gecelik takımı giyiyorum tabi ki yaz olduğu için şortlu takım giyiyorum 😂
sezer2022 annesininkurabiyesi iş yerinde giydiğimi evde giymem, evde giydiğimi yatakta giymem, yatakta giydiğimi ev işlerinde giymem 🙈 kesinlikle gece yazsa şortlu takımla yatarım, kışsa pijama takımıyla
Iremylcnkya07 annesininkurabiyesi pamuklu saten her kumaş var da saten pek benlik değil pamuklı ideal 😂😂
Busraata33 annesininkurabiyesi şort crop ama bilin bakalım kaç kişi 😂4kişi yatıyoruz ne anlamı var benim mini kıyafetlerimin hahahaha 😀
AyseSena Hiç öyle takım filan giyemiyorum valla ya terliyorum değiştiriyorum ya da emzirince üstüm başım süt oluyor yine değiştiriyorum ama genel olarak pamuklu tişört şort hiç öyle saten filan giyemem
kahvemsadeolsun annesininkurabiyesi Pijama takımı Çok sıcaksa şortlu bir takım. Ben pijama olayını çok severim o sebeple sık sık da alırım. Daha yeni milladan 5-6 takım aldım. Fiyatlar da çok uygun. Özel bir geceyse gecelik yerine başka tür şeyleri severim duştan sonra yine pijama takımımı giyerim bakımımı yaparım. İlk 3-4 ay bakımım tabi olmadı. Ama sonra döndüm rutine
Deletedmom_117 annesininkurabiyesi Benekli kalpli donlarim var bide tişört üstüne tamam😂😂😂 normalde ayniydim bebeklerde aynıyım sjsns
Simsimy annesininkurabiyesi Şortlu pijama. Çeşit çeşit var. Saten olanlarda var ama iki tanecik. Ben kalpli, papatyalı, çiçekli böcekli pijamaları daha çok seviyorum 😂