Kızlar 2.5 ay önce sezeryanla doğum yaptım ve hala kanamam durmadı korkmaya başladım artık belim falan çok ağrıyor göbeğim ve kasıklarım da çok ağrıyor sezeryandan sonra doktor muaynesine de gitmedim birşey olmaz diye anneannem de miyom olmasından şüpheleniyor bilgi verirmisiniz normal mi veya ne olabilir?