Arzugok Merhaba hanımlar. Bebeğim 5 aylık verem aşısı olalı neredeyse 3 ay olacak. Bu zamana kadar aşı yerinde herhangi bir sorun yoktu 2 3 gündür kızarıklık oluştu hafif bir şişlik var ucu beyaz(başsız bir sivilce şeklinde ) tatildeyim doktora da götüremedim. Böyle bir durum yaşayan var mı? Yardımcı olursanız sevinirim
gulsevyilmaz Arzugok şişmesi iyi birşeymiş hemşiremiz öyle demişti iltihap akıcak hatta ara ara demişti hiç korkma bu aşının etki ettiğini gösterir demişti bizimde aynı şu an 5 aylık ara ara sarı akıyor sonra tekrar kabuk oluyor şiş ve çevresi kırmızı
yessa Arzugok merhaba bende şu anda aynı durumu yaşıyorum bebeğim 5 aylık aşının üstünden 3 ay geçti bugün üstünü değişirken şişlik ve kızarıklık farkettim. Çok endişelendim sizin nasıl oldu acaba şimdi düzeldi mi
Arzugok gulsevyilmaz çok teşekkür ederim rahatladım gerçekten ilk bebeğimde böyle bir şey yaşamamıştım ilk kez görünce endişe ettim
senahandee Aynı durumu yaşadık, dünkü kontrolümüzde hemşireye sordum hiçbir sorun olmadığını, çok normal olduğunu söyledi. İçiniz rahat olsun