edefneee ben koltuğu sevmedim yani siz tutuyorsunuz yine bebeği ben çok güvenli bulmadım açıkçası bir de takip saglamlastirmasi zor çocuk sıkılıyor beklemiyor güneşin altında. Semsiyeli bildiğiniz ucuz simit küçükken daha iyi çünkü ellerini suya vurup oynamak istiyor. Kollukla mümkün olmuyor bu. Bunun kırmızısı var ilerisi için bence o zaman o alınmalı. Bu yaş için gerekli görmedim ben