Merhaba Hanımlar kızım 8 ay 3 günlük
Öğürmeleri ,yemek istememeleri beni çok zorluyor zaten pütürlüye geçmedik daha yumuşak krem kıvamında ve sulu şeyler yediriyordum
Çorba, avakado ,yoğurt ,muz ,haşlanmış yumurta gibi şeyler yediriyorum …
yumurtayı tek başına yemiyor avakadoyla karıştırıp verdim bir de labneyle karıştırıp veriyorum sabahları .
Ne zaman yemeyi öğrenecek ne zaman öğürmeyecek çok zorlanıyorum
Mamayla besleniyordu normalde de
Altıncı aydan bu yana her gün bir veya iki öğün vermeye çalışıyorum ama alışmak istemiyor mu bende mi bir hata var anlayamiyorum
Sizler nasıl alıştırdınız ?
Bu süreç nasıl gidiyor bebişlerle benim gibi zorlanan var mı ?