siyah0606 benimde oyle cok agrılarım olmustu ilk zamanlar acillik oluyodum sonra bi anda kesildi agrılarım her gittigim doktor suan agrıların yoksa ameliyata gerek yok emzirme bitince dediler gonderdi en son baska bi doktora cıktım oda emzirmekle alakası yok agrında olmuyo madem ameliyat olmanın tam zamanı dedi degerlerin duzeldiyse almaları lazım aslında bide agrıların cok oluyomus baska bi doktora cık bence bide bebegin kucukken olman daha avantajlı suan biseyden anlamıyo cunku anlamaya basladıgında senin icinde bebis icinde kotu oluyo simdiki aklım olsaydı o kucukken olur kurtulurdum