Kızlar merhaba, oğlum 9 ay 14 günlük ve 8 aydan itibaren ek gıda konusunda bana kan kusturmaya başladı her şeyi sorunsuz ve istekle yiyen çocuk yememeye başladı abartısız ne versem yerdi ve iştahlı bir bebekti fakat şuanda sıkıntısız ağzını kendi açarak yediği tek şey tarhana çorbası onun dışında ne yedirmeye çalışsam hep sorun hep sıkıntı ya sincap gibi ağzında biriktirip tutuyor sadece ya da hiç ağzına bile almıyor napıcam bilmiyorum başına gelen öneri verebilecek arkadaşlar lütfen yardımcı olsun