Eslemito bence şu an çok yeni annesiniz çok zorlamayın kendinizi diyetle vs. Ve az önceki yorumda gördüm çok doğru, isveç diyeti çok kısıtlayıcı ve kısa vadede yapılabilecek bir diyet. Şu anki durumunuza hiç uygun değil. Bunun yerine eğer ki gerçekten o psikolojiyi kaldırabilecekseniz tavsiyem bir diyetisyen eşliğinde kendinize, rutininize, hayatınıza uygun bir diyet listesi yaptırıp ona uygun beslenmeniz. Kısıtlayıcı olmayan sürdürülebilir bir liste ile hayatınızı şekillendirmeye çalışmanız. Naçizane tavsiyem budur size. Çünkü aynı yoldan geçen biri olarak söylüyorum ki bebeğim 4.5 aylık oldu ben daha yeni diyet yapabilme gücünü buldum kendimde