sonsuzmavi Kızlar 3 aylık bir bebeğim var kilosu ayına göre gayet iyi durumda 2 aylık iken 5900dü. 3 aylık kontrolüne henüz gitmedik. Gece uyanmadığı zaman yine de gece emzirmesi yapmali miyim? Yoksa uyandirilmamali mi?
gizemkili sonsuzmavi benim bebeğim de 2 buçuk aylık kilosu 5600 hemşire aşıya gittigimizde uyandırma gayet kilosu güzel artık sarılık falan da olmaz bu donemlerde kendi acıkınca uyanır dedi ben uyandirmiuorum ama kendisine bir saat koymuş 3 yada bazen 4 satte bir uyaniyor emziriyorum geri uyuyor kilo alımı iyiyse uyandirmya gerek yok bence
611 sonsuzmavi benim de bebeğim 3 ay 7 günlük 2aylıkken 7kg idi bn hala gece 2.30 ve 6da alıp emziriyorum bazen kndısi mizildanıyor bazen de hiç uyanmıyor bn yinede emziriyorum şuan güncel kilosunu bilmiyorum
onefinemom sonsuzmavi bana doktorum 1. Ay kontrolünde gece uyandırmayı bırakmamı söylemişti. Acıkırsa o uyanır, gece gündüzü artık ayırt etsin demişti. 3 aylıkken uyandırmasanız olur yani bence 🙏🏻
sonsuzmavi gizemkili bende son 2-3 gündür uyandirmamaya basladim ama annelik işte aç mı değil mi diye içim içimi yiyor yine de uyanıyor kontrol ediyorum 🥲 benimki de aynı 4 saatte bir uyanıyor 😊
zeliha0707 Kızlar bebeğim 17 günlük 4100 gram bazı geceleri full uyuyor gece alarm kuruyorum acıkması gereken zamanda kalkıp bakıyorum mışıl mışıl uyuyor kıyamıyorum da ne yapmam gerekiyor
peraninnannesi zeliha0707 17 günlük çok küçük daha kuzum en azından 30 günlük olana kadar sen 3 saatte bir mutlaka besle. Şekeri düşebilir. 30 ila 40 gün arasında 4 saat 40-50 gün arasında da 5 saat uyuyabilir.
sonsuzmavi zeliha0707 evet sizinki daha çok küçük. Bana hemşire hastanede iken 2 saat bile bekleme saat başı emzir gerekirse demişti :)
gizemkili sonsuzmavi evet haklısın benim ikinci çocuğum ilk çocukda bende öyleydim hem üçüncü aydan sonra gece kaldırmazsak kendi uyanırsa acıkınca uyku eğitimi vermiş oluyormusuz doktorlarda öyle diyor