smnbr yok hayır hep yastiksiz yattılar sağa sola cevirerek yatirdim şimdi 7 aylık olmak uzereler kendileri dönüp yatiyorlar zaten hatta şöyle diyim yoğun bakımda yattılar ikisinin de kafası aşırı derecede biçimsiz ve yamuktu doktor yine de yastığa gerek yok karın üstü egzersiz yaptır sağa sola çevirerek yatır yeterli dedi öyle de oldu gerçekten