Kızlar merhabalar ill bebeğim ve tecrubesizim 2 ay 12 gunluk kiz bebeğim var sivasta yaşıyorum dışarısı 26 derece sıcaklık ve ev oturmasına gideceğim giderken şortlu kısa kollu tulum giydirsem usurmu tedirginim yanıma uzun kollu alacağım ama emin olamadım ya