Merhaba ayni illetle bizde savasiyoruzz 33 aylik kizim var ilk defa bu nisanda başımkza geldi birden bire onngun cocuk harita gibi gezdi urtiker dedi doktr ilaclar kortizonlar geçmişti ama geçen hafta yine oldu bir hafta surdu bu kez. test de yapamadi doktr hastayken ilac kullanirken test olmio dedi napcagimi sasrdim . İlkk nisan ayinda oldugunda dktor bu ilkkez olmis teste gerek yok demisti. Simdide ilac kullanmadigi anda yapilmali dedi siz nasil ilerlediniz kızım krese gidiyor saglikli ilac icmedigi ani yakalamak cok zor. Biz çocuk alerji doktoruna gittik. Dermatoloji gitmedk hic