lceLady 85’ten 62’e düştüm Bunun 13 kilosu emzirerek gitti diğer 10 kilosu post açıyorum zaten zaman zaman 🤣 diyet spor destekli 23 Nisan’dan bu yana bugun 10 kg oldu Her hafta 1 kg veriyorum Asıl zor zamanlar benim için şimdi başlıyor Artık gıdım gıdım zor olmaya başladı Bi 7 kg daha vermem lazım ama gözümde daağ gibi büyüyor Kilolu iken kg vermek cok daha kolay
Feyzosumunannesi lceLady Kilolu iken kilo vermek gerçekten daha kolaymış 73 kilodan 58 kiloya 2 ayda düştüm ama sürekli 60 oluyorum tekrar t8 e düşüyorum 58 altına asla içemiyorum 😏🙈
miamia lceLady 68den 59a kadar düştüm biraz yediklerime dikkat ederek gerisini hiç yerinde durmayan oğluma borçluyum😂 ama 59da tıkandım iki haftadır tek gram veremedim devam edicem kafaya koydum
Darlingmom lceLady maasallah bende 1 haftadan fazla oldu 65 ten aşağı içemiyorum ne yapicam nasıl yapicam bilmiyorum bende 55 56 olmak istiyorum bi 8 10 kilo daha versem güzel olur bende 1 ayda 8 kilo verdim ama suan durdu yerimde sayıyorum
Winky lceLady 1 martta 84 ü gördüm. 11 mart oruç tutmaya ve sağlıklı beslenmeye başladım ramazan iyi geldi bana. Şuan 68 kiloyum ve devam ediyorum. Aralıklı oruç ve düşük karbonhidrat bana iyi gelen bir beslenme tarzı oldu. Ramazanda ekmeği direk kestim o zamandan beri tabi ki kaçamaklarım oldu ama hamur işi basit karbonhidrat tüketmiyorum. Bunla birlikte sporumu aksatmıyorum. Ve artık kendimi daha iyi hissediyorum. Son 6-7 kilom var bayramda neler olacak bakalım tatilde kendimi kısmadan bol bol yürüyüşle fazla kilo almadan dönmeyi hedefliyorum sonra inşallah hedef kiloma inip daha da sıkılaşmayı hedefliyorum 💪😊
lceLady Kesinlikle duruyor kg zor gidiyor Sporla destekleyin kızlar zorluyor biraz ama yapacak bişey yok Hazır havalar sıcak terleme cabuk olur bi tık daha en azından kolay veririz diye düşünüyorum
kuzeyinannesi06 lceLady 52 ile hamile kaldım 74 ile doğuma gittim doğumdan 1 hafta sonra 64 e düştüm halen yerimde sayıyorum bebeğim 2.5 aylık oldu kalan kilo kaldı benimle sabah doğu düzgün yemiyorum hiç öğlen bi tas çorba içersem anca akşam yiyorum eşim gelince ama yapıştı kaldı bende kilolar ya nasıl emzirerek kilo veriyorsunuz e benden niye gitmiyor ne yapmam gerekiyor onu da bilmiyorum dugunler geldi çattı pantolonlarıma girmek istiyorum 🥹🥹🥹
lceLady kuzeyinannesi06 Düzensiz yiyorsunuz sanırım Birde akşam yemezseniz bu daha etkili oluyor Bol sıvı tuketin özellikle su size cok iyi gelir hem zayıflamanıza yardımcı hem sütünüze etki eder
Deletedmom_216 lceLady 79 ile dogum yaotim suan 64 kiloyum. Zayifliyim diye bisi yaomadim valla oturudgum herde kilo vermisim 😂 dogum yapalı 1 ay 13 gun oldu. Kilo düşüşü iyi ki acsbs
lceLady Deletedmom_216 Emzirmede gidiyor ya Mesela benım de 2.dogumda cok daha hızlı kg verdim ama bu 3.dogumda fazla veremedim Ortanca daha cok emiyordu sanırım bundan kaynaklı birde ödem de vardır sımdı sizde onlarda girmiştir 😊
asennaa 71le hamile kaldım, 85le doğum yaptım. Bebem 2.5 aylık oldu şu an 67 kiloya düştüm, sade emzirerek gitti ama tabi yediğim şeylerde de öyle abur cuburdur, tatlıdır şekerli şeyler vs yok. 60ı görsem tamam dicem 😁
Deletedmom_216 lceLady ebet dogumdan sonra odemim oldu cok fazls hamileigimde bile o kadar olmamisti😂 gitti onlar cok sukur
aycanilgun lceLady limonlu suyuyla, maydonoz kürüyle azimle istikrarla devam Gold kadın 💃🏻 verdiğin kiloları bana fırlattın mı bu iş tamamdır 😁🤝