Dokuzkasimbebesi aslında keyfin yerinde iki uykuya düşürür mememin sebebi 2 saat 2,5 saatten fazla uyanık kalamıyor yani iki uyku içinde en az üç 3,5 saat uyanık kalması lazım. Zaten son uykuyu hep yarım saat yapıyordu şekerleme uykusunu ikinci uykusunu çok uzun uyumaya başladığı için gece uyanmaya başlıyor bence. Ama gün içinde toplam toplam üç 3,5 saat uyumuş oluyor normal yani. Uykuları da böyle değildi ya son haftalarda bu şekilde uzamaya başladı ben de şaşkınım darısı gece uykuların başına