2prensannesi_06 Kizlar bayrama biseyler yaptim ama erken yaptim iki tane cocugum var o yüzden buzlaga atsam bisey olurmu sizce yaptiklarim bunlar bide poğaça yapacam buzluktan cikarinca ayni lezzetini saklarmi
Meriskus 2prensannesi_06 ağzını hava almayacak şekilde bağlarsan bisey olmuyor 2 gün önce yaptım kurabiye 5 tepsi hepsi buzlukta Sarmam var Sigara böreğim var
sek_kahve 2prensannesi_06 annem hep böyle şeyler yaptığında bu da zeynebin payı diye buzluğa atar sonra bana getirir 😅 tadında bir değişiklik olmuyor
Sedaaa55 2prensannesi_06 poğaçayı da servis etceğin zaman çıkart buzu çözülsün 10 dakkada fırında ısıtıp servis et aynı oluyor
Meriskus 2prensannesi_06 bisey olmaz benimkilerde fazla Buzlugumda stok vardı 5 tepsi daha yaptım hicbisey olmaz
Feyzosumunannesi 2prensannesi_06 Buzluğa atarım bayatlar tadı değişir dersen hemen adr.s vereyim bana gönderebilirsiniz 🙈😁 Ellerinize sağlık hiç sıkıntı olmaz buzluğa atabilirsiniz.
Zumra_1234 2prensannesi_06 annemde koyuyor canım birşey olmuyor çok gğzel görünüyor yaptıklarınız elinize sağlık☺️
Gul-42 2prensannesi_06 valla bılmıyorum bızım burada pasta borek olmaz gelen yemeklı gelır yada kesınnn tatlı konur 😀
2prensannesi_06 Gul-42 bizdede ole tatli konulur ama iste cayin yanina acikan filan olursa istahini bastirsin diye
Zumra_1234 2prensannesi_06 olmaz canım somuçta tuzlu pişmiş şeylerde dolaba koyuyoruz hiçbirşey olmuyor ben poğaça tarzı falan koyarım hep
aselseyda 2prensannesi_06 ben buzluğa haşhaşlı poğaça koymuştum çıkarıp fırında ısıttım yerken poğaçanın tadı hiç yoktu tamamen buzluktan çıktığı belliydi neden öyle olur acaba tavsiyesi olan var mı
2prensannesi_06 aselseyda gecen bende poğaça attim direk firinda isittim hic bisey yoktu yeni pismis gibiydi kurabiye olunca bilemedim