uffuu endişelenmeyin 3,4 gün sarı kusucak çünkü sizin sütünüzde sarı ve çok önemli bol bol içirin o sütünüzü şifa olsun bebeğinize ondan sonra beyaz kusucak bazen içtiğini direk çıkarabilir bazende kesik peynir gibi kusabilir bunlar normaldir bol bol emzirin Aklınıza takılan bişey olursa sorabilirsiniz özelden de yazabilirsiniz endişelenmeyin ❤️