Neden bıraktırmak istiyorsnz ki bence slikon çok rahatlık yara ağrı filan olmuyor emme refleksi geliştikce tutar kendiliğinden zorlamayın bence biz 7ay slikon kullandık sonra bi kaç gün silikonsuz verdim hep yara oldu 2aydır uğraşıyorum iyileşmiyor tekrar slikon taktım