sahinn2 Merhaba ikizlerime aptamil prematil mama kullanıyordum sma optiproya geçtim ama gazları var sürekli rahatsız oluyorlar hipp organic combiotic mamaya geçmeyi düşünüyorum siz ne kullanıyorsunuz memnun musunuz?
ZeydsMom sahinn2 bebelac gold. Ama onceleri similac. Similacla hicbirzaman gazi olmadi bebegimin. Artik 5 bucuk aylik bebelac gold iciyor ama gaz yok yinede
buketadenatalay sahinn2 sma optipro kullandım anne sütüde alıyordu güzel kilo aldırıyor ama sonra bebelac gold aldım o da gaz yaptı şimdi normal bebelac kullanıyorum ama çok kilo aldırmıyor sanırım tekrar sma döncem
gamzenur2 4ay 6 günlük ikizlerim doğumdan itibaren hipp organik combiotic kullandık hala da devam ediyoruz memnunum. Son zamanlarda gazlarını daha da kolay çıkarmaya basladilar
meel49 sahinn2 ikiz degil ama benim bebeğim de çok gazliydi en iyi hipp geldi 8 aylik hala hipp kullanıyoruz.