Bebeğimin süt ve yumurta alerjisi var.ayrıca boynunun katlanma bölgesinde iki yerinde de böyle kızarıklıklar oluştu. Doktora götürdüğümde bebeklik egzaması dedi. Antibiyotikli krem verdi beş gün kullan fazla kullanma böbreklerini etkiler dedi bir de hametan verdi. Antibiyotikli kremi kullandım geçti kızarıklıklar ama tekrarladı hamethan krem da pek bir işe yaramıyor ne kadar kuru tutsam da oraya bez koysam da yine tekrarlıyor ne yapmam gerekir öneriniz var mı?