2123d canım geçen hafta içinde kızımda isilik oldu ama bu isilik mi alerji mi anlayamadım. İsiliğe nemlendirici sürülmemesi gerekiyomuş. Ter bezlerinden kaynaklanıyomuş. Nemlendirici sürünce kanallar daha çok tıkanıyomuş. Bende nemlendirici sürmüştüm. İsiliklerin üzeri enfeksiyon olmuş. Evi Serin ve isiliklerin olduğu yerleri kuru tutman gerekiyor dedi. Antibiyotik merhem verdi. Fenistil jel verdi öylelikle geçti. Elinin altında güvendiğin gük suyu varsa duştan sonra kurula pamukla gül suyu sür kurumasını sağla gül suyunun. Ben yaptım bilmeden nenlendirici sürdüm çocuğumun cok canı yandı. Ki aydında 43 derece yaşadım bunu