Merhaba arkadaşlar kızım 25 aylık günde 2 kere sabah ve gece olmak üzere süt veriyorum dün gece 12 de süt verdim uyudu biberon da biraz süt kaldı beşiğin kenarına koydum sabah 6 gibi uyanıp sütü görmüş içmiş sese uyandım ağladı kucağıma aldım kusmaya başladı kustu baya sonra biraz rahatladı aradan yarım saat 40 dakika geçti biraz daha kustu sonra rahatladı uyudu tekrar bişey olur mu acaba bu konu da bilgisi olan var mı