Munevver66 3 buçuk aylık bebeğim son günlerde geceleri uyanmadan sabahlıyor, bu duruma sevinsem de bazı tereddütlerim var, emzirmek için uyandırmalı mıyım geceleri yoksa uykusunu bölmemeli miyim
Evaninanasi Munevver66 bizim de o aylarda öyleydi. Ben hiç uyandırmadan rüya öğünü yapardım o zamanlarda
Ay-Bek Munevver66 Bence hiç bölme 4. Ay atağı geliyor durmadan uyanacak. Kızım da öyleydi 4. Ayda feleğimi şaşırdım. Şimdi 5 aylık durmadan uyanır
drndfn Munevver66 ben uyandırmadan yatağındaykeenn mama yediriyorum daha çok küçükler geceden sabaha aç kalamazlar
Elfgrn Munevver66 doktorlar gece uyanmiyorsa bolmeyin uykusunu diyorlar zaten acıktığında o uyanır kıyamet koparır acıktığında
efsacan Munevver66 uyanmıyor ama çok kivraniyorsa yatağında emzirin 3 ayliktan sonra gece uykusuna alıştırmak daha kolay oluyor kivraniyorsa emzirip yatırın tekrar reflusu yoksa gazini çıkarmayın altını degistirmeyin uykusu da bölünmez hemen uyur
Munevver66 efsacan hiç kıvranmıyor deliksiz uyuyor, ama geçen hafta hastane yattı zatürre den ve çok kilo kaybetti dün hemşire kilo almazsa mamaya başlayalım dedi çok üzüldüm o yüzden kararsızım uyandırsam mı diye
efsacan Munevver66 mamaya baslarsn sütün azalır bezini her zamn islatiyrsa sütün yetiyordr zaten kilosunun az oldugunu dusunuyorsan gece emzir ama uykusu bolunmeden yatir tekrar ben öyle yaptm hep.. geçmiş olsun Rabbim sana bağışlasın evladını 🌼
Ccyyln Munevver66 benim kızım da 3 aylık gece 3 4 saatte bir kendi uyanıyor hiç uyandırmıyorum karnı acıkınca uyanıyor
-Drkegsbl- Munevver66 o aylarda bebek kendi uyanir normalde ama demekki acıkmıyo doktorada sorun daha sağlıklı cevaplar olur biz bilemeyiz
metehanbebekk Munevver66 büyümüş artık annesi açıksa zaten kalkar 2 aydan sonra doktorum uyandırma o kalkarsa kalkar demişti
denizdgr Munevver66 hiç gerek yok Bn asla uyandirmazdim uyandirirsan sabah ve geceyi karirsistir elleme uyusun ac olsa uyanır kendi