Bebeğim birkaç gün sonra 2 aylık olacak ve neredeyse sadece klima görünce gülümsüyor çok saçma 😅 ağlama krizindeyse bile o esnada klima görürse rahatlayıp gülümsüyor ve sevimli sesler çıkarıyor. Bu arada klimanın çalışıp çalışmaması önemli değil yeter ki klima görüş alanına girsin. Bu neden olur ve bu tarz bişry yaşayan var mı daha önce