3bebekanasi ben doğumlardan sonra korse kullandım ama maalesef pek işe yaramadı. Yamuna değildi ama lohusa korsesiydi benim kullandığım. Toparlamaya yardımcı olmadı karnımı. Ama ben kilolu biriyim kilo verince karnım sarkıyordu. Bu yüzden daha çoluk çocuk yokken spor yapıyordum spor salonuna gidip. Karın egzersizleri yapmak ve aletli pilates yapmak çok güzel toparlıyor karın çevresini. Korselerin bir işe yaradığını düşünmüyorum ben.