selinbati Kızlar bebişlerinize hangi yağı kullanıyorsunuz? Ben zeytinyağı kullanmayı düşünüyorum ama hangi ne tür zeytinyağı tercih etmeliyim? Bu meşhur ek gıda ürünleri satan sayfalarda zeytinyağları var ama çok gereksiz pahalı geliyor ya
betulggd selinbati ben Bursalı olduğum için Gemlik’den bir tanıdığımızın ürettiği soğuk sıkım oldukça kaliteli zeytinyağı kullanıyorum. Eğer böyle bir olanağım olmasaydı yine de paraya kıyar bahsettiğiniz markaların ürünlerini alırdım. Zaten aynı hesaba geliyordur çünkü ben 3 ay önce en son aldığımda 5 litre zeytinyağı+minik bir şişe kantaron yağına ikibine yakın para ödedim. Oğluma da güvenle yediriyorum. 😊
merve1997 selinbati canım benim oğlumda kabızlık sorunu vardı doktor mamasına 1-2 damla yemekler içinde kullanılan soğuk sıkım zeytinyağı danlatmami söyledi şu an bebeğim 3 aylık ilk doğduğundan itibaren kullanıyoruz bir sıkıntı olmadı ama tabi karar senin
kimbumadam selinbati Günaydın Zeytinyağının asit değeri var Bebişler için düşük olması lazım Bir de soğuk sıkım olmalı 9.aya kadar Olizzi kullandım Yemeklerini ayrı yaptığım için baya gidiyordu Ama bizimkilere dahil edince baş edemedim bende Sonra memleketten gelen zeytinyağını kullandım🙃